fredag 5. februar 2016

Rustikk vår og en glad nyhet !

Med lett snø dalende ned utenfor vinduene i orangeriet....skaper jeg meg litt VÅR.
En lyseblå,grønn og rustikk vår blir det her inne....:)
I dag skal jeg fortelle dere litt om våre planer i nærmeste fremtid...men det sparer jeg helt til slutt..:) Så velkommen til rustikk vår i orangeriet !
Seterdalskofta til Nora er bare så vakker i sin herlige blå....og for å skape stemningen her inne låner mor den i orangeriet når den ikke er i bruk..:)
Dette er farger som sier VÅR til meg....som dere vet er jeg veeeldig svak for LYSBLÅ.
Og elsker å omgi meg med denne sarte fargen som har vært "min" fra jeg var ei lita jente.
Forrige uke fikk jeg dette flotte tørkestativet av min nydelige hjertevenn Bente...og som du sa Bente...det gled rett inn det :) Fint til å henge pledd og andre tekstiler på her inne...og det er praktisk og vakkert å se på...heldig er vel jeg med så gode folk rundt meg..:)




 Er de ikke bare herlige og rustikke disse to franske spanna...ja jeg ble hvertfall betatt når jeg fant de:)





 Kortene her har jeg laget fra en gammel fuglebok. Disse kan brukes på mange måter , lage en girlander eller bare legge de på et fat som dette....Dekorative og faktisk nyttige...for nå har jeg også lært meg noen nye fugle navn :)








 Før jeg runder av for denne gang har jeg lyst til å fortelle at orangeriet til våren vil forvandles til en liten butikk ! Her blir det salg av mine malerier, brukskunst fra Affari og Alot , begge flotte levrandører fra Sverige. Noe brukt/ antikk vil dukke opp men ikke slik som jeg hadde i butikken min i Brevik. Vi gleder oss stort til å sette i gang og håper jo selvfølgelig mange av dere ønsker å ta turen. Vi har virkelig savnet kontakten med kundene vi hadde i Brevik og nå blir de altså en mulighet for å få opplevelsen igjen. Det blir åpent i en begrenset tid , så her gjelder det å følge med :)
Jeg vil annonse åpningstidene både her, facebook og instagram.
  


                  Da gjenstår det bare å si GOOOD HELG alle sammen !
                KLEMMER FRA VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Ååå så vakkert, så nydelig et innlegg, nydelig vårlige farger, svak for lyseblå jeg å, har kost meg skikkelig her,
    Wow for en flott nyhet, ååå må jo klare å komme dit...
    Stor klem fra meg som ønsker deg en flott helg

    SvarSlett
  2. Härliga vårbilder och lycka till med din butik låter såå spännande.
    Kram Meta

    SvarSlett
  3. Klart du ska ha en butik! Verkligen spännande, det kommer att bli sååååååååååå kul...
    Ha en glad helg nu!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  4. So beautiful, as usual! Thank you!

    SvarSlett
  5. Hvor morsomt å bruke lite hus som en butikk! Jeg skulle ønske jeg kunne gå! Vakre bilder, Vibeke!

    SvarSlett
  6. Gleder meg veldig til åpen butikk i Orangeriet hos dere Vibeke �� ��.

    SvarSlett
  7. Gleder meg veldig til åpen butikk i Orangeriet hos dere Vibeke �� ��.

    SvarSlett