onsdag 25. februar 2015

Vårfølelse på badet

Sola skinner, fuglene kvitrer og snøen smelter utenfor...er det rart man blir inspirert til å skape VÅR innendørs...så i dag flyttet våren inn på badet med vår i en herlig skuff og rosa pasteller.....




De skjønne rosa baderoms håndklene er fra Ellos og det var faktisk min eldste datter som gjorde meg oppmerksom på disse...Arvelig belastet av mora sier dere....:))))













 Synes disse fargene oser vår og finner meg stadig i å kikke inn på badet ,hi,hi

 Skuffen her er virkelig inspirerende å dekorere med alle sine rom...


 også var det den fantastiske patinaen da....:)


Ja jeg må bare si jeg aner at våren er så absolutt nær jeg nå....ved bare å kikke ut kjøkkenvinduet og se masse puselabber i tretoppene....bare DET får man opp humøret av :)

                               KLEM VIBEKE 

5 kommentarer:

  1. Det är viktigt att vårpynta i alla rum det känns nästan lite Påsklikt i ditt badrum så fint.
    Ha en skön vårdag
    kram Meta

    SvarSlett
  2. Si, la primavera è vicina. Che delicatezza gli asciugamani rosa
    Baci
    Laura.

    SvarSlett
  3. Åhhh himmel så fint du har det i ditt badrum, underbara färger! Du ger så mycket härlig inspiration Vibeke, alltid...
    Varm kram till dig,
    Titti

    SvarSlett
  4. So many pretty things in the box in your bathroom, it is like spring in there and your pretty pink towels.

    SvarSlett